İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #2 AVENE THERMAL SPRING WATER


Sizlere severek kullandığım Avene markasının termal suyundan bahsetmek istiyorum. Aslında şöyle anlatayım; yüzün mü kaşındı, kızardı sık gitsin, çok mu gerildi cildin sık gitsin, ay çok sıcak çok bunaldım mı dedin sık gitsin, tonik mi lazım sık gitsin :)  Yani adamlar yapmış diyorsun ürünü kullanırken, hayır abartmıyorum :) Ben genelde makyajımı yıkadıktan sonra gerilen cildime sıkıyorum kendiliğinden kurumasını bekliyorum sonrası mı? Ohh yumuşacık pamuk gibi cilt, sevmelere doyamam. Cildimiz nemlendiriciye hazır. Hatta pamuğa sıkıp cilt makyajımı sildiğim bile oluyor bazen. Kendisine hayran kalmamın başka bir sebebi de sprey başlığı, cildinize eşit bir dağılım sağlıyor. Ayrıca ben bazı dönemlerde sivilce basması sonucu kızaran yüzüme uygulayıp fazlasını kağıt mendil ile aldırıyorum etkisi gözle görülür derecede iyi.


Avene Thermal Spring Water

Kendilerine http://www.onlineeczanem.com sitesinden 22,50 lira ödeyerek sahip oldum. Minik boyu vardı elimde denemesi için kardeşime verdim o kullanıyor, o da çok memnun kaldığını söyledi. Yani ailecek memnunuz. Bendeki 300 ml. Fiyat performans bakımından gayet iyi, verdiğiniz paraya değiyor.Başka markaların da var buna benzer ürünleri ama denemedim ben. Ama maalesef düzenli kullanamıyorum, elim giderse - gözüme ilişirse kullanıyorum hemen fıs fıs :) Tavsiye ediyorum, biterse kesinlikle tekrar tekrar alırım diyor ve yazımı sonlandırıyorum :) Ayrıca bu ürünü kullandıysanız yorumlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler, saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)