İzleyiciler

26 Kasım 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #5 MAYBELLINE FALSIES FEATHER LOOK MASCARA

Sen Allah'ın bir lütfusun gözlerimin nurusun demek istiyorum :) Zaten uzun ve kıvrık olan kirpiklerime ciddi ciddi takma kirpik etkisi veriyor. Genelde 2 hatta 3 kat sürüyorum maskarakoliğim evet. Bu maskarayı kullandığım günlerde kirpiklerimde takma kirpik olup olmadığını soranlar oldu. Ama kirpikleri kısa olanlar belki benim kadar memnun kalmayabilirler. Genel olarak zaten çoğunluk tarafından sevilen bir ürün, hakkında çok yazıldı-çizildi ama ben de bir şeyler karalamazsam çatlardım :) sonuçta favori maskaram.
Maybelline Falsies Feather Look Mascara
 Evde bekleyen henüz açılmamış çok maskaram var onları da kullandıktan sonra tekrar tekrar almayı düşündüğüm bir ürün. Yalnız fırçası oldukça tombik, aceleyle makyaj yaparken çoğu zaman göz kapağıma değdiriyorum dikkatli olunmalı. Kullanımı çok kolay fırçanın hemen dibinde görülen çizgiden oynuyor fırçası.
Maybelline Falsies Feather Look Mascara
 Alınıp şans verilmesi gereken bir ürün hele ki  fiyatı 10 ila 15 lira arasında değişirken kendisinden çok çok pahalı olan ablalarından daha iyi performans gösteriyor. Kendisini kutlarım :) Mesela bu maskaradan memnun kaldığım kadar Clinique High Impact Maskaradan memnun kalamıyorum ki bu maskara da oldukça tuzlu Maybelline'e göre. Clinique High Impact Maskara'nın incelemesi de gelecek yakında :)
Maybelline Falsies Feather Look Mascara
 Ayrıca akarı yok kokarı yok :) Yani akmıyor gözünüzden ve makyaj temizleyiciniz ile kolayca çıkarabiliyorsunuz günün sonunda. Sonuç olarak sürmelere doyamadığım bir maskara. Kendisini ne kadar övsem az.
Maybelline Falsies Feather Look Mascara
Resimde gördüğünüz maskara siz bu satırları okurken büyük ihtimalle çöpü boylamış olacak çünkü kendisini tepe tepe kullanıp bitirdim :) Resmini çekmek için saklamıştım, fırçası tamamen kurudu. Ayrıca ambalajının rengi de çok güzel söylemeden edemeyeceğim :)

Sonuç olarak tekrardan alacağım bir ürün diyorum ve gözlerinizden öpüyorum :)

Siz de bu üründen benim kadar memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı öğrenmek isterim.

Sevgiler, saygılar...


3 yorum:

  1. bumarkanın urunlerıne rımellerıne bayıılıyorumm zateen yaa bunu denemedım ama denemek cok ısdıyorumm harıka bişiii ....

    YanıtlaSil
  2. bu fırçadan memnun kalmadım çok yapıştıryor ve dolgunluk vermiyor :( İncesi daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi herkesin kirpik yapısına göre beklentileri değişik oluyor.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)