İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Ürün İncelemesi #6 MAYBELLINE AFFINITONE BLUSH 62 ROSEWOOD

Çoğu ürününü severek kullandığımız (özellikle rimellerini) Maybelline markasından vasat derecesinde bir allık.  Pigmentasyonu varla yok arasında. Zaten sabah sürdüğünüz belli belirsiz allığınız akşama kadar mümkün değil durmuyoruz. Arada tazelemek gerekiyor. Açık tenliyim benim yanaklarımda bile belli olmuyor anca 3-4 kez üstünden geçmem lazım yanaklarımın. Sırf çöpe atmamak için ara ara kullanıyorum. Fondöteninizin ya da nemlendiricinizin üstüne sürerseniz biraz daha verim alabilirsiniz belki ama pudranın üstünde pek belli olmuyor. 2011 yazında sanırım deneyerek (muhtemelen acele ile seçmek zorunda olduğum için) alındı, ne kadar ödediğimi hatırlamıyorum tabiî ki, ama ortalama bir fiyata satılıyor. Aslında çok güzel bir pembe ama keşke daha pigmentli olsaydı. Ambalaj içerisinde fırçası mevcut ama çoğu fırça gibi tabiî ki bu da iş yapmıyor. Ambalaj kalitesi idare eder. Gene de çöpe atmak yerine ara ara kullanmak ya da bir şekilde değerlendirmek istiyorum. Aşağıda ürünün flaşlı ve flaşsız fotoğraflarını göreceksiniz. 

Maybelline Affinitone Blush 62 Rosewood

Maybelline Affinitone Blush 62 Rosewood

Maybelline Affinitone Blush 62 Rosewood

Maybelline Affinitone Blush 62 Rosewood


Maybelline Affinitone Blush 62 Rosewood

Memnun kalmadım, bitirmeye çalışıyorum tekrar almam kesinlikle, umarım faydalı olabilmişimdir. Ayrıca sizin bu ürün hakkındaki yorumlarınızı öğrenmek isterim.
Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)