İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Ürün İncelemesi #8 CLINIQUE 7 DAY SCRUB CREAM

Ürünü morhipo dan almıştım. Bir Clinique set vardı onu indirimli alabilmek için bu ürünü aldım zaten merak ediyordum ve ihtiyacım vardı. Öncelikle hergün kullanıma uygun değil o konuda anlaşalım, çünkü tanecikleri oldukça sert ve büyük. Ben haftada 1 kere çok dikkatli uyguluyorum. Uyguladıktan sonra yıkayın ya da silin diyor ama ben yıkamadan rahat edemeyenlerdenim. Yıkadıktan sonra nemli bir his bırakıyor bunu seviyorum. Hatta nemlendirici sürmüyorum bana verdiği nem yeterli geliyor o an için. Temizlenmesi kolay. Özellikle dudak kenarlarım ve alnım pul pul olduğunda bölgesel uyguluyorum. Hem pul pul olan bölgeleri temizliyor hem de nemlendiriyor daha ne yapsın bu zavallı :) Ancak bazen peeling sonrası ciltte bir iki ufak sivilce çıktığını fark ettim bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Zaten cildimde sivilce varsa o bölgeye değdirmemeye özen gösteriyorum o ayrı. Genelde banyodan çıkmadan gözenekler açılmışken kullanıyorum. Çok sık kullanmadığım için bayağı birlikte olacağız gibi görünüyor, zaten de hemen bitmesini istemem zira kendisinin fiyatı bayağı bir tuzlu :) Kendileri parfümsüz.

Clinique 7 Day Scrub Cream

Clinique 7 Day Scrub Cream

Ben biterse tekrar alırım memnun kaldım diyorum, sizler bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarsanız sevinirim.

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)