İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Yeni Ciciler #3 BIODERMA

Maalesef  zevkle yapamadığım bir alışveriş oldu. Çünkü hepsi mecburiyetten alınan ürünler. Yüzümün alakasız her yerinde pörtleyen sivilcelerle savaşıyorum malum. Cildim karma aslında ama bu aralar fazla yağlandığını fark ettim. Ayrıca sivilcelenme sebebi gördüğüm lazer tedavisi de olabilir. Baktım olacak gibi değil hergün bir yenisi merhaba diyor bana araştırdım Bioderma Sebium AKN Cream almaya karar verdim, derdime çare olur mu diyerekten. Hali hazırda Bioderma Sensibio H2O zaten kullanıyordum ama sivilcelenince ciltteki yağ oranını dengeler düşüncesi ile Bioderma Sebium H20 alayım dedim. İki ürünün de olduğu bir setle karşılaştım onlineeczanem sitesinde. Sebium Mat + Sebium AKN ve yanında hediye olarak Sebium H2O. Sanırım ellerinde 500 ml Sebium H2O yoktu iki tane 250 ml göndermişler. Daha iyi oldu aslında diğeri büyük şişe her yere taşınmıyordu. Ürünlerin hepsini kullanmaya başlayalı 1 hafta kadar oldu. H2Odan da anlaşıldığı gibi. Yalnız dikkatimi çeken birşey var, Sebium H2O Sensibio kadar akışkan değil daha çabuk gidiyor bu yüzden (pamuğu ıslatmak için daha çok döküyorum ürün biraz kıvamlı). Hızlı bitecek gibi görünüyor şimdiden. Ürün incelemelerini ürünleri bir süre daha kullandıktan sonra yapacağım.

Ayrıca ürün açıklamaları sitede şu şekilde belirtilmiş;

Bioderma  Sebium MAT Nemlendirici


Açıklama:

Matlaştırıcı krem, yağlı parlayan ve karma ciltler için sebum düzenleyici, uzun süre kalıcı günlük matlaştırıcı krem. 

İçindekiler
  • Sebum dengeleyici ;Çinko glukonat
  • Keratin dengeleyici;Glikolik asit - Salisilik asit

    Uygulamadan 7 saat sonra parlamada %32 azalma gözlemlenmiştir.
    Gündüz kullanılır.
    Non-komedojeniktir.

    Bioderma Sebium AKN Cream - Düzenleyici krem

    Açıklama:

    Genç ciltlerde ortaya çıkan ve oluşmuş bozukluklar için arındırıcı, yatıştırıcı, kerato düzenleyici bakım sunar. Tek başına veya etkilerini arttırmak üzere dermatolojik bakımlarla birlikte kullanılır. Patentli bir sebum düzenleyici kompleks olan Fluidactiv, sebum kalitesini restore eder. Bozuklukların oluşumunu limitler. Kerato düzenleyici katlı maddeleri gözenekleri derinlemesine temizler. Arındırıcı, sebum düzenleyici çinko glikonat, bozukluklardan sorumlu dermatolojik bakıma karşı koyan mikro-organizmaları engeller. Yatıştırıcı katkı maddeleri kızarıklıkları sakinleştirir. Sebum AKN cildi düzgünleştirir, onu berrak ve arınmış tutar. Açık renkli yağsız yapıya sahiptir. Komedojenik değildir.


    Bioderma Sebium H20  - Akneli Cilt Temizleme Toniği

    Açıklama:

    Yağ dengeleyici yatıştırıcı temizleme losyonu...Özellikle yağlı ve akneye meyli olan ciltlere önerilir. Gece ve gündüz kullanılabilir ve sabun içermez. Kullanımı:Sabah akşam bir pamuk yardımı ile cilt temizlenir.


    Sizler bu ürünlerden kullandınız mı? Yorumlarınız nelerdir?

    Sevgiler, Saygılar...

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)