İzleyiciler

11 Ocak 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #42 FLORMAR JEWEL GOLD COLLECTION 2 EASY MASCARA-EYELINER

Selam herkese,

Malesef severek kullanamadığım Flormar 2 easy maskara ve eyeliner ürününü tanıtmak istiyorum sizlere.  Koleksiyondan sadece bu ürünü aldım. Diğerleri pekte cezbetmedi beni. 

- Eyeliner çekişi rahat, fırçası güzel kısa olduğu için kontrol edilebiliyor ve incelik kalınlığı fırçasını sıyırarak kendiniz ayarlayabiliyorsunuz ama! Çok zor kuruyor su gibi. Sürdükten sonra dikkat edilmesi gerek bulaşmasın. Kuruduktan sonra mat bir hal alıyor ve hiç kalıcı değil. Sürün 2 saat sonra elinizle bastırın tebeşir gibi döküldüğünü göreceksiniz. Ayrıca çok koyu bir siyahlık bekliyorsanız beklentinizi karşılamaz. Sevmedim sevemedim.

- Maskara kısmı da bana hitap etmedi. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Uzatması da fena değil ama ben dolgunluk istediğimden en az 3-4 defa üstünden geçmem gerekti. Ve her geçişimde topaklanma yaptı. Fırçası plastik yapıda.  Gene de kirpikleri kısa olanlar üründen memnun kalmışlardır yüksek ihtimalle.

Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de açıkçası bana hiç hitap etmedi, aldığıma pişman oldum. sırf ziyanlık olmasın diye yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. Gözden silinmesi iyi, zorlamanıza gerek kalmıyor göz kapaklarını. Ürün taşınabilirliği açısından güzel ama. Belki bazı kozmetikçilerde kalmıştır hala, ben sonuncusunu almıştım yakınlardaki bir flormar standından.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)