İzleyiciler

11 Ocak 2013 Cuma

Ürün İncelemesi #44 LOREAL TRUE MATCH FONDÖTEN

Selam bayanlar,

Uzun zamandır şahsen benim favorim olan fondötenimden bahsetmek istiyorum. Loreal True Match Fondöten. Bendeki rengi  Rose Beige. Etiketinden silinmiş ama buydu hatırladığım kadarıyla. Bu aralar cilt rengim iyice açıldı ama alırken cilt rengime tam uyuyordu. Bu sebepten açık renk bb kremle karıştırıp cilt tonumu yakalamaya çalışıyorum. Denk gelirsem açık rengini almak istiyorum ama elimde çok fondöten birikti hepsinin de tarihi geçmek üzere elimdekileri bitirmem lazım.


Ürünün yapısı ne çok koyu ne de çok sıvı. Bence tam kıvamında. Ben genelde Elf Powder Brush ile iyice yedirerek sürüyorum. Kapatıcılığı genelde bana yetiyor ama kapatmam gereken kusurlarım olursa kapatıcı ile hallediyorum işimi ya da 2 kat sürüyorum. Cilde güzel dağıtılıyor. Ve sürdükten sonra rengi cilt ile mükemmel bütünleşiyor. Doğal bir görüntüsü var. Bitişi çok parlak değil, mat da sayılmaz. Ben zaten pudra ile sabitlediğimden sorun yaşamıyorum. İlerleyen saatlerde de, çok nadir olur ama parlama yaparsa yağ emici kağıt ardında iki pıt pıt pudra geçiyorum. Cildimdeki doğal duruşunu çok seviyorum. Nemlendirdiğini de düşünüyorum ayrıca. Kokusu yok. Renk skalası da oldukça geniş. Ayrıca şişesi çok kullanışlı 3 pompa benim cildime yetiyor. Unutmadan söyliyeyim SPF 17 içeriyor. Kendileri çok marifetli :) Heleki indirimde yakalarsanız tadından yenmez. Aşağıda aşama aşama görünüşünü fotoğrafladım;



Elimdeki ben :)

Kıvamı güzel hafif akışkan,


 Hafif dağıtılmış hali,

 Cilde yedirilmiş ilk kat, ben hafif belli oluyor,

Cilde yedirilmiş 2. kat, ben tamamen kayboldu :)

1 yorum:

  1. Bu fondoteni anneme almıştım o da çok beğenmiş canım :) Özellikle transparan pudra yada lorealin mineralli pudrasyla kullanınca mükemmel sonuç veriyormuş.Tavsiye ederim tatlmm :D Güzel günlerde kullann

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)