İzleyiciler

14 Ocak 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #45 ELF MAKE UP MIST&SET-MAKYAJ SABİTLEYİCİ

Selam herkese,

Makyajınızın ömrünü uzatması amacıyla alıp büyük beklentiler içinde iseniz ürün hayal kırıklığı yaratır yani makyajınızın kalıcılığı üzerinde şahane bir etkisi yok ancak, benim gibi fondöten üzerine pudra geçiyorsanız muhakkak ve pudranın görüntüsünü yumuşatmasını istiyorsanız tam sizlik. Ben bu amaçla kullanıyorum.Tadı hafif şekerli  :) Kokusu biraz kimyasal, özellikle ürün biraz eskidikten sonra sıkarken rahatsızlık verebilir.

 Hafif yapışkan bir yapısı var ama kuruyunca gidiyor. Yapısı su kıvamında. İlkten yüzüme püskürtünce makyajım akar mı diye tereddütüm oldu ama cilt makyajımda böyle bir şey ile karşılaşmadım 2-3 dk içinde tamamen kuruyor ve allıkta ve fondötende herhangi bir bozma yapmıyor. Yalnız ben göz makyajıma geçmeden önce sıkıyorum çünkü göz makyajımı yaptıktan sonra sıkarsam rimeli biraz akıttığını fark ettim.  Fısfısı fena değil, daha iyi olabilirdi diyeceğim ama bu fiyata bu kadar yani anca :) yine de çok kötü değil. Maksimum uzaklıktan sıkarsanız en iyi sonucu alırsınız. Ürün 60 ml. Alkol içermediği söyleniyor, içerisinde çeşitli vitaminler ve cildi nemlendiren maddeler var. Ayrıca fırçalarınızı ıslatmak için de kullanabilirsiniz rahatlıkla.



Hoşça kalın, Sevgiler...

2 yorum:

  1. Ben bu ürünü sıkınca gözlerimde inanılmaz bir yaşarma ve yanma oluyor. Sadece fırça ıslatmak için kullanıyorum. Skindanavia nın makyaj sabitleyicilerini denemediysen mutlaka dene derim. Ben no more shine ve bridal kullanıyorum ikiside harika!

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aklımda zaten, denemek istiyorum denk gelirse alıcam

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)