İzleyiciler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #59 LOREAL ROUGE CARESSE 03 LOVELY ROSE

Selamlar herkese,

Pembe, ağır olmayan, dudağımda hafif duracak bir ruj arayışı içindeyken Rossmann Loreal standında görüp attım sepete, piyasaya yeni çıktığı zamanlardı sanırım. Hem benim istediğim renkti hem de yapısı tam bana göreydi. Günlük kullanımda ağır rujları pek sevmiyorum, ki genelde ruju sabah makyajda sürüp genelde bir daha tazeleyemeyen(unutan,üşenen) biriyimdir :) 

Neyse konumuza dönersek, 16 farklı renk seçeneğiyle hemen hemen herkese hitap ettiğini düşünüyorum ve zaten herkes tarafından sevildi, beğenildi. Ben de aldığım günden beri sık sık kullandım.



Ürün renkli bir dudak nemlendiricisi hissi veriyor, ama rengi baskın. Sürüldüğünde parlak, parlaklığı yarım saatten sonra kaybolsa da rengi herhangi bir şey yiyip içmezseniz 2 saate yakın dudağınızda kalıyor. Sürüşü çok güzel, yumuşacık, dudakta kayıyor, ama yapısı itibariyle dudak çizgilerinin içine doluyor maalesef. Aldıktan sonra renginin canlılığı sebebiyle tereddüt etsem de dudağa sürüldüğünde kabındaki kadar belirgin olmadığını gördüm. Nemlendirmesini de gayet güzel. Dudakta çok doğal duruyor. Kabının tasarımı bence çok şık. Diğer renklerini de denemek istiyorum, herhangi bir indirim olursa yakınlarda edinmek istiyorum mutlaka.


Sonuç olarak kesinlikle bana hitap eden bir ruj, Biterse tekrar alırım evet, ama kolay kolay bitiremem :) Kokusuz ve tatsız olduğunu da unutmadan söylemeliyim.


3 yorum:

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)