İzleyiciler

10 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Ciciler #4

Selam herkese,

Geçenlerde daha doğrusu yaklaşık 1 ay önce Markafonide TBS kampanyası vardı. Yaşadığım yerin civarında TBS bulunmuyor. Ancak yolum düşerse alışveriş yapıyorum normalde. TBS un yılbaşına özel çıkardığı ürünleri merak ediyordum zaten, hazır markafonide de görünce aşağıda gördüğünüz ürünleri dayanamadım aldım :)


 Butter collection kutusu çok güzel değil mi? :) İçinde dört tane 50 ml lik butter bulunuyor. İçindekiler; Moringa, Çilek, Shea, Mango. Yılbaşına özel çıkarılan 3 lü set ise yine 50 ml lik. İçindekiler; Vanilya, Cranberry, Candied Ginger. Mango kokusundan pek hoşlanmıyorum ben, kardeşim beğeniyor ona vereceğim mangoluyu.  Hepsini denemek için sabırsızlanıyorum. Ama önce elimde biriken losyon ve butterları bitirmem gerekiyor. Bu arada 3 lü set 32,99 tl, 4 lü set 39,99 tl. Belki şimdi mağazada daha ucuza satılıyordur. Genelde satılmayan koleksiyon ürünlerini indirimle satışa sunuyorlar belki bazı mağazalarda hala satıştadır bu ürünler.


Bu arada birkaç butter aşağıdaki gibi kabında erimiş. Benim gibi bu duruma sinir olanlar var mı aranızda?


Sevgiler, Saygılar...

6 yorum:

  1. tbs ürünlerini denemeyi bende çok istiyorum :) ama maalesef ulşamıyorum burda. banada kısmet olur inşallah bigün :D güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sık ulaşamıyorum diyeyim. Böyle online alışverişlerde almayı dene :)

      Sil
  2. candied gingerın kokusuna bayılıyorum ben de..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan ,sürün,Kardeşinede hoş bir süpriz güzel bir hediye,kokuları taa buraya kadar geldi ohhh mis .

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)