İzleyiciler

11 Ocak 2013 Cuma

Yeni Ciciler #5 Minicik

Selam kızlar,

Dün kardeşimle dolaşırken Watsons'a uğradık. Duş jelim ve pamuğum bitmişti. Daha önce çileklisini kullandığım i love serisinin bu sefer raspberry&blackberry olanından aldım, kokusu hoşuma gitti, zaten 500 ml kullan kullan bitmiyor 9.99 tl fiyatı. 
Sonra susam sokağı karakterli kağıt mendil kutularını çok beğendik,makyaj masasında olmazsa olmaz zaten, biri kardeşe postalandı :) Fiyatı 4,99 (3lü paket) 
Bir de selülit masaj aleti aldım Watsonsdan, hani şu yuvarlak ele geçirilen plastik olandan kardeşim için, ben kullanıyorum yararlı olduğunu kanısındayım. Duştan çıkmadan önce sorunlu bölgelere soğuk su ile masaj yapılırsa dolaşımı hızlandırdığını düşünüyorum. Fiyatı 3,99 tl.
Aslında Benrinin kare pamuklarını makyaj çıkarmada çok başarılı buluyorum ama Gratis uzaktı, bana da acil lazım olduğundan Rossmanndan lilibenin 40 lı oval pamuklarından aldım 2 tane. Akşam kullandım memnun kalmadım, çok fazla temizleyici emiyo, beğenmedim. 1.75 tl tanesi.
Şu baykuşlu kutuya bakar mısınız? :) Çok sevimli değil mi. İçinde bayanların günlük ihtiyacını karşılayacak malum şeyden var :) Kardeşime de kendime de aldım Rossmanndan. O kalemlik olarak kullanacakmış kutuyu :) Ben asıl amacında kullanmayı düşünüyorum :) Fişi kaybetmişim ama sanırım 3 tl idi.




Görüşürüz kızlar saygılar, sevgiler...

5 yorum:

  1. Haftaya rossmann'a gitcem umarım (uzak olduğu için sık gidemiyorum =( ) umarım o baykuşlu'dan bulabilirim çok tatlı duruyor güzel günlerde kullanın hepsini =)

    YanıtlaSil
  2. baykuşlu kutu çok sevimli :)) özellikle çalışırken tuvalete çıkmak ölüm, bu tarz kutular çok mantıklı tercih olabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Baykuşlu kutuya ve kağıt mendil kutularına bayıldım .çok güzel iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan senin alışverişlerini çok seviyorum keyifli geliyor bana

    YanıtlaSil
  5. üçlü mendil 5tlye uygunmuş hele o baykuşlu kutuya bayıldım hemmen ışınlanıcam watsonsa inş heryere gelmiştir :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)