İzleyiciler

23 Şubat 2013 Cumartesi

Misafirim Var... Pek Bilmişin Dünyası - ESSENCE CLEAR&MATT FONDÖTEN


Selam kızlar,

Artık her cumartesi olduğu gibi bugün de yazılarını severek takip ettiğimiz bir konuğumuz var :) Pek Bilmişin Dünyası bloguna ışınlanmak için tık tık. Bu arada blog isimlerimiz biraz da olsa ucundan benzediği için aramızda özel bir çekim olmuş olabilir. Bu yazıyı yayınlamak için çok uğraştık değil mi pek bilmişciğim :)


Herkese merhabalarr J
Pek hanım hanımcık blogunun tatlı sahibi beni bloğuna konuk yazar olarak davet edince çok mutlu oldum J İsim benzerliğimizden midir nedir kanım kaynadı zaten hemen onaJ çok tatlı ve içten birisiJ bende en kısa zamanda bloğumda görmek istiyorum kendisiniJ ve hemen yazıa geçiyorumm

Essence ürünleri türkiyeye geldiğinden beri bir çok ürününe sahip oldum.Ürünlerinin çoğu hem çok kaliteli hemde uygun fiyatlı .Elimde bir çok ürünü var ama ben size sevdiğim bir fondoteninden bahsetmek istiyorum.Clear &matt fondoten.


Yağlı bir cilde sahip olduğum için fondoten secerken genelde mat olanlarını tercih ediyorum.Bu da mat bir fondoten.Bendeki rengi 02 honey.Ve hemen hemen cilt tonumla uyum sağladı diyebilirim.
Kapatıcılığına bakarsak;

Hiçbirşey yok iken damarlarım



Biraz yedirilmiş hali


Gördüğünüz gibi kapatıcılığı orta.
Yapısı ne çok sıvı ne de çok yoğun.Kolay bir şekilde yüzünüze dağıtabiliyorsunuz.Gün içerisinde 3 saatten sonra bende hafif bir parlamayapıyor .Bu benim çok yağlı bir cilde sahip olduğumdan olabilir.Yağlı ciltli olanlar bu ürüne bir şans verebilirler bence J
Sevgiler….   Pekbilmiş
Pekhanım hanımcık’a tekrardan teşekkürler :)





Çok teşekkür ederim canımcım, yine beklerim ellerine sağlık :)

2 yorum:

  1. Ben denedim bu ürünü ama sendede aynısını yapmış cilt aralarına doluyor bu yüzden almaktan vazgeçtim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek hanım hanımcık evet çok uğraştık ama sonunda başardık :)) JAN JAN bende pek cilt aralarına dolmadı ama her cilt tipinde farklı durabilir haklısın:) SEVGİLER...

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)