İzleyiciler

4 Mart 2013 Pazartesi

Ben Bu Aralar...


Annişe kendi ellerimle doğum günü pastası yaptım, tahmin ettiğimden kalabalık olunca maalesef bana bir dilim bile kalmadı, ama yiyenler beğendi çok :)


Kargo gelince ofiste çocuklar gibi hoplayıp zıplıyorum :)


Uykulu bünyeyi uyandırıcılar, Türk kahvesi 1, Nescafe 2. Yanında da çikolatamız.


Ayılıyorum, bayılıyorum bu renge yahu, ama keşke hemencik soyulmasa...


Ojelerimle uyumlu babetlerim :) Ayaklarım burada 10 numara gibi çıkmış olsa da aslında 37 numara giyiyorum :)


Bit Palastan sonra sırada Şehrin Aynaları var. Elif Şafak'ı seviyorum. Yakın zamanda okumadığım diğer kitaplarını da almak istiyorum.

2 yorum:

  1. anneye mutlu yıllar, pastaya bayıldım cnm. benim anneminde doğum günü bugün :) ama biz dünden kutladık.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)