İzleyiciler

13 Mart 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #100 THE BALM SCHWING EYELINER

Selam kızlar,

The Balm'ın bu ürününe buradaki alışverişim ile sahip oldum. Eyeliner arayışı içindeyken zaten kafama koymuştum bu ürünü, indirimi bekledim hop attım sepete :) İndirimsiz fiyatı 22 tl. 


Fırçanın yapısı kalınlığı harika rengin tonu süper. Süper hızlı kuruyor. Fırçanın yapısı dümdüz ve çatallı değil, kullananlar bilir eyeliner fırçalarındaki en büyük sorun ucunun çatallı olmasıdır.


Bazı eyelinerlarda olduğu gibi tebeşir gibi rengi silinmiyor, nasıl sürerseniz öyle duruyor günün sonunda. Kuruduktan sonra duruşu mat. Kirpik diplerinde kalan kalıntıları çıkarmak biraz zor oluyor ama genel olarak kolay siliniyor gözden, hatta gözlerim yaşardığında göz yaşım bulaşırsa üzerine akma yapıyor, bu konuda biraz dikkatli olunması gerekiyor. Kendileri bu konuda beni geçenlerde oldukça sıkıntıya soktu çünkü, bol kahkahalı bir ortamda gözlerimin yaşarmasından sebep bir pandaya dönüştüm farkında olmadan :)


Sonuç olarak tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu.




Sevgiler, Saygılar...

1 yorum:

  1. Pek Hanımcığım aynısından almıştım birkaç ay önce. Muhteşem birşey bayılıyorum.. The balm'ın hemen hepsi güzel ama bu en iyilerinden..

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)