İzleyiciler

16 Mart 2013 Cumartesi

Ürün İncelemesi #111 MAYBELLINE THE ROCKET MASKARA

Selam herkese,

Elimde fazlasıyla maskara olmasına rağmen merakıma yenik düşüp açıp kullandım. Yorumlarım şöyle;


Genel olarak kendisinden 3-4 kat pahalı ablalarından bile iyi iş çıkarıyor, kim ne derse desin Maybelline maskarada işini biliyor. Gratiste fiyatı; 15 tl. Ben şurada bahsettiğim indirim ile satın aldım.


Fırçası plastik ve oldukça tombul. Ben plastik fırçalardan pek hoşlanmıyorum, kıl fırçalar daha çok hoşuma gidiyor. Tabiki böyle olması merakıma engel olmama yetmedi. Fırçasından dolayı fazla bir beklentim yoktu ama genel olarak ben memnun kaldım bu maskaradan. Ben maskarayı tek kat sürüp bırakmıyorum her zaman asıl beklentim hacim olmuştur. Bu maskarayı kullanırken dikkat etmeniz gereken en önemli şey, çabuk kuruyor oluşu. Yani bir kaç kat sürmeyi seven biriyseniz ikinci katı sürmek için acele etmek durumundasınız. Ben ilk kullanışımda bu hataya düştüm, 3. katı sürmek için zaman kaybettiğimden oldukça topaklanma oldu, topaklanma olayından pek rahatsız olmayan benim için bile hoş bir görüntü oluşturmadı kirpiklerimde. Fırçası sayesinde ayırıyor kirpikleri ve ciddi anlamda bir uzunluk kazandırıyor. Zaten kendisini diğer Maybelline maskaralardan ayıran tek özellik ciddi bir uzunluk veriyor olması. Dolgunluğu ise birkaç kat sürerek hallediyorum. Ayrıca fırçası oldukça sert, bu sebeple kullanırken dikkatli olunmasında yarar var yoksa tüm göz makyajınıza yazık olur. Makyajı çıkarırken sorun yaşayacaksınız bunu bilin. 

Ama bu kadar yani öyle abartılacak bir durum da söz konusu değil açıkçası. Ambalajı her zamanki gibi tombul Maybelline maskaralarından, ama ambalaj rengini çok sevdim.


Siz bu maskarayı kullandınız mı? Yorumlarınızı merak etmekteyim...

Sevgiler, Saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)