İzleyiciler

6 Mart 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #88 FLORMAR PRETTY COMPACT QUARTET FAR PALETİ


Selam herkese,

Fiyat performans olarak gayet başarılı olan iki far paletinden bahsetmek istiyorum. Alalı uzun zaman oldu net hatırlamıyorum ama tahmini 9-10 tl bir fiyatı olması lazım daha fazla olduğunu sanmıyorum. İndirimi yakalayıp alırsanız daha süper olur tabiki. Bende P045(soldaki) ve P046 (sağdaki) rengi var. Baştan söylemeliyim ki içerisinde paraben bulunuyor... Kullanım ömrü 24 ay. 14 gramlık bu paletleri her gün kullansam anca bitiririm herhalde.


Kalıcılıkları benim için yeterli oluyor daha önce de bahsettiğim gibi makyajdan önce göz çevremi iyice nemlendiriyorum ve mutlaka far bazı kullanıyorum, makyajım her gün en az 10 saat yüzümde kalmak zorunda çünkü başka türlüsü mümkün olmuyor. Bu farların en büyük sorunu tozutmaları ve ambalajlarının kaliteli olmaması. Resimlerde görüldüğü gibi grinin kapağı bir kere düştü ve kırıldı şimdi tutmuyor kapağı. Zaten kırılmadan önce de kapanmıyordu, gevşekti. Bu iki far paleti için söyleyeceklerim bu kadar, aşağıda flaşsız ve flaşlı görünüşleri mevcut.

Flaşlı

Flaşsız


Flaşlı

Flaşsız

Flaşlı

Flaşsız

Bu far paletlerini kullanıyorsanız yorumlarınızı öğrenmek isterim,

Sevgiler, Saygılar...

2 yorum:

  1. Flormar'ın bu paletleri güzel fakat bence gereksiz büyük. Bitmesi çok zor ve insan sıkılıyor haliyle, yeni şeyler denemek istiyor bunlar da bir kenarda kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız sık sık kullanmaya çalışıyorum ben sırf kenarda beklemesin diye.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)