İzleyiciler

7 Mart 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #91 THE BALM HOT MAMA ALLIK


Selam kızlar,

Hot Mamacığımdan bahsetmezsem çatlardım :) Siz gerçi ezberlediniz artık her bişeysini ama olsun...
Ürün ambalajları bakımından zaten hepimizin kalbine taht kurdu The Balm markası artık. Bu allık Nars'ın Orgasm allığı ile çok karşılaştırıldı birbirlerine benzerlikleri bakımından, açıkçası bu konuda kesin bir yorum yapmam mümkün değil çünkü Nars Orgasm allığım yok. Yine de görsellerinden baktım hafif benzerlik olmasına rağmen bence aynı değiller kesinlikle. Hot Mama daha şeftali gibi geldi bana belki de yanılıyorumdur...

Flaşsız

Ben indirim ile aldım, siz de Gratis indirimlerini takip ederseniz bu dünyalar güzeli allığa uygun bir fiyata sahip olabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 30-35 tl gibi bir şey olması lazım. Yapısı yumuşacık, kalıcılığı iyi diyebilirim gün içinde yine de tazeleme hissi oluşuyor bende. Bu allığı kullandığım günlerde aydınlatıcı kullanmıyorum çünkü allığın doğal ışıltısı mevcut. Tozutma sorunu yaşamadım. Kolay kolay biteceğe benzemiyor, toplam 7 küsür gram ve oldukça bereketli. Zaten de bitmesin ayrılamam ondan :) Biterse de tekrar alırım denememe gerek yoktur sanırım :)

Flaşlı

Flaşlı

Flaşsız


Siz bu allık için neler düşünüyorsunuz?

Saygılar, Sevgiler...

2 yorum:

  1. ben de geçen ay tanıştım bu güzellikle ve vazgeçemem artık :)

    YanıtlaSil
  2. Her kontor islemimde bu alligi uyguluyorum :) daha bir oturuyor kontorle gibi geliyor :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)