İzleyiciler

12 Mart 2013 Salı

Ürün İncelemesi #95 THE BALM CABANA BOY

Selam herkese,

The Balm'ın allıkları arasında açık konuşmak gerekirse en az dikkatimi çeken allıktı Cabana Boy. %50 indirime girmesi alma sebebim oldu diyebilirim. İndirimsiz satış fiyatı 27 tl. Alışveriş yazısı için tık tık.


Rengi tarif etmek gerekirse gül kurusuna yakın bir renk diyebiliriz. Pigmentasyonu çok çok iyi bu sebeple fırçaya alırken dikkatli olunmalı, fazla kaçarsa hoş durmuyor yanaklarda, azı karar çoğu zarar diyelim biz ona :)



Hafif ışıltıları var ama uygulandığında pek belli olmuyor görüldüğü gibi. Yapısı yumuşacık ama fırçanızın kıl yapısı göre değişkenlik gösteren toz toz olma durumu mevcut. Ambalajı bilinen mıknatıslı ve aynalı şekilde. Kalıcılığı gün içinde tazeleme isteyecek kadar. Far olarak da kullanabilirim ben bu allığı.



İçerik bakımından masum...



Aşağıdaki fotoğraflarda farklı ışıklardaki rengini görebilirsiniz.









Siz bu üründen kullanıyor musunuz? Ürün hakkındaki yorumlarınızı benimle paylaşır mısınız?

Sevgiler, Saygılar...

5 yorum:

  1. Fil ne kadar tatlıymış öyle :)Beyaz tenliler için renk tonu güzel bence.

    YanıtlaSil
  2. ben de kullanıyorum bu allıktan ve seviyorum da :) gerçekten hafif kullanınca çok başarılı bir allık

    YanıtlaSil
  3. Rengi cok guzel bende begeniyorum bu alligi

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)