İzleyiciler

18 Nisan 2013 Perşembe

Ürün İncelemesi #124 ELF KABUKI FACE BRUSH

Selam herkese,

ELF' in powder brush diye bilinen ama benim fondöten sürmek amacıyla kullandığım fırçasına zaten ölüyorum bitiyorum, bu kadar ucuz olup bu denli iyi sonuçlar vermesine aşığım, ama ne yazık ki ucuz etin yahnisi misali yıkarken elimde kalmıştı biliyorsunuz. Detaylı yazısı için tık tık. Fırça sık kıllı olduğundan temizlenmeis güçtü. Her defasında 3-4 kere sabunlanıp durulandığından hemen deforme oldu ve dağıldı, ya da benim yıkarken dikkat etmemden kaynaklandı bilemiyorum. Neyse umarm bu durum ELF kabuki fırçamın da başına gelmez diyorum ve konumuza dönüyorum :)



Fırçamızı amazondan 6$ ödeyerek sahip oldum. Görüldüğü gibi tostombik bir fırça. Pudrayı, bronzerı büyük pofuduk fırçalar ile sürmeye bayılanlar için birebir aynı zamanda benim için yani :) Yapısı itibari ile pudrayı çok kolay bir şekilde-zahmetsizce uyguluyorum cildime.


 Kılları yumuşacık, şimdiye kadar bir kere yıkadım yıkarken 1-2 tane kıl döktü kullanırken de 1-2 tane diyebilirim. Ben pudra fırçalarını fondöten fırçalarım kadar sık yıkamıyorum açıkçası mesela fondöten fırçasını haftada bir yıkıyorsam pudra fırçasını 3 haftada bir yıkıyorum. Belki yanlış ama gerek duymuyorum, zaten tek renk pudra kullanıyorum, hemen de kirlenmiyor fondöten fırçaları gibi.


Tek istediğim Elf Powder Brush gibi yıkarken dağılmaması çünkü ben kendisini çok sevdim. Sapı olmadı için makyaj çantasında rahat taşınabiliyor. İlk fırsatta hem kardeşime hem de kendime bir tane daha alacağım.


Şans verilmesi gereken fırçalar arasına adını yazdırıyor minik tatlı kabukimiz :)

Sevgiler, Saygılar...

4 yorum:

  1. fondoten içinmi kullanıyosun cnm ?

    YanıtlaSil
  2. Elf ürünlerini deli gibi merak ediyorum ama bir türlü denemek frsat olmadı :/ Ama aklıma girmeye başardın :) İlk alışverişte sepette olucak ürünlerden oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fırça gerçekten çok güzel, kılları yumuşacık, fiyatı da uygun daha ne istiyosun al gitsin :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)