İzleyiciler

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi #140 DDF ERASE EYE GEL

Selam herkese,

Dermomarket' in denemem için gönderdiği ve 1 ayı geçkin süredir hiç aksatmadan sabah akşam kullandığım DDF markalı göz jelinden bahsetmek istiyorum. Öncellikle ürünün vaat ettikleri şu şekilde; göz çevresi morluklarını ve torbalanmaları yok etmek, göz çevresinin aydınlık bir görünüme kavuşmasını sağlamak ve son olarak nemlendirmek. Ayrıca üzerine göz kremi uygulanması gerektiği söyleniyor. Şimdi gelelim benim yorumlarıma;


Dediğim gibi ürünü sabah akşam düzenli olarak kullandım. Bu aralar göz altı morluklarımdan aşırı şikayetçiyim aslına bakarsanız ahım şahım bir morluk değil ama yine de rahatsızlık duyuyorum, morlukların sebebi tamamen yorgunluk ve az uyku... Günlük olarak bana çare olacak bir göz altı morluklarını giderici krem arayışındayken bu ürün geldi bana, morluklarıma iyi geldi mi? Maalesef hayır gelmedi. Zaten çok koyu olmayan sadece göz pınarlarıma yakın yerde zaman zaman artıp azalan morluklara hiç bir etkisini görmedim. Ha belki çok koyu göz morluklarının rengini bir nebze olsun açabilir.


Peki aydınlattı mı? Evet kısmen. Aşağıdaki fotoğrafa dikkatli bakacak olursanız ürünün içerisinde minicik parlaklıklar göreceksiniz, bu sebeple uygulandığında hafif aydınlık görüntü veriyor. Ürüne jel denmiş ama tam jel sayılmaz, hafif kremsi. 

Göz altlarımda çok şükür torbalanma gibi bir sorunum yok bu sebeple bu konuda yorum yapmak doğru olmaz. 

Yukarıda da belirttiğim gibi üzerine göz kremi uygulanması önerilmiş ama bu jelin nemlendirmesi bana yeterli geldi çünkü göz altlarım çok kuru değil. Ürünü uyguladıktan hemen sonra emilmiyor maalesef biraz beklemeniz gerekecek.

Ayrıca ürünün makeupalley sitesindeki notu 2,5.




Minicik bir miktar iki gözünüze de yetecektir. Kıvamı güzel, yayması kolay. Ayrıca söylemem gereken önemli bir ayrıntı da, uygularken sakın gözünüze kaçırmayın, ben aceleden o hatayı yapıyorum bazen, gözleri acayip derecede yakıyor. Bu arada ürün pompalı şişede ve gayet hijyenik.

Sonuç olarak bitene kadar kullanmayı düşünüyorum, bitince almayı düşünemem fiyatı oldukça yüksek. 150 TL ve üzeri fiyatlara satılıyor farklı yerlerde. Ha gerçekten vaat ettiklerini yerine getirseydi yine de alabilirdim ama şu durumda pek düşünemiyorum.

Ürün bazı doktorlar tarafından tedavi etme amaçlı veriliyor.

İçeriği şu şekilde;

İçerik: Vitamin K lipozomu %0.1; kılcal damarları güçlendirerek çatlamalarını ve kanın damar dışına sızmasını önler.
Magnezyum Askorbil Fosfat %1.5; melanin üretimini azaltır. Leke açıcı etkisi vardır.
Kojik Asit %0.5; doğal renk açıcıdır.
Hyaluronik asit; en önemli nemlendirici ajanlardan biridir.
Sodyum PCA; cildi nemlendirir.
Yeast Ext. (maya) %2; epidermal büyüme faktörünü aktive eden Beta-D Glukan içerir. Hücre yenileyicidir.
Yeşil Çay; güçlü bir antioksidandır. Yüksek orandaki polifenol ile ciltte hücre hasarlarına karşı bariyer oluşturur. Kan dolaşımını hızlandırır, antiinflamatuardır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)