İzleyiciler

30 Aralık 2013 Pazartesi

Ben Bu Aralar... Gelenler, Alışverişler...

Selam herkese,

Bu aralar neler olmuş bakalım;


Avonun yeni çıkardığı ve şekli bakımından herkesin ilgi ve merakını çeken yeni maskarasını firma düşünmüş bana da göndermiş teşekkür ediyorum. En yakın zamanda inceleme yazısı gelecek...


Narecza firmasını çoğunuz duymuşsunuzdur. Duymayanlar için kendileri online eczane hizmeti veren bir firma. Ürün - marka çeşitliliği oldukça geniş, sitelerini incelemenizi tavsiye ederim. Siteye gitmek için tık tık. Denemem için bir kaç ürün göndermişler, teşekkür ediyorum. İnceleme yazıları yakında burada...

Gelelim benim bu aralar aldıklarıma. Öncelikle kendime verdiğim bir sözden dolayı gereksiz hiçbir ürün almadım bu aralar. 


İlk olarak çok merak ettiğim Nivea markasının duşta vücut kreminden aldım. Fiyatı 13,50. Lee Strafford markalı kuru şampuan aldım, fiyatı 7,50 tl. Büyük boyları da vardı deneme amaçlı ufak boyunu aldım. Pierre markasının soyulan yüz maskesini aldım son olarak fiyatı, 9,50. Bu alışverişim Gratis mağazasındandı bu arada.


Gelelim Watsons mağazasından aldıklarıma. Neutrogena göz makyaj temizleyicisi fiyatı 11,55. Pastel fondöten fiyatı 17,50. Yalnız Rossmann mağazasında aynı ürünü 11 küsür liraya görünce kızmadım değil. NYC bayılarak kullandığım tırnak ürünü, uzun zamandır bulamamıştım rafın arkalarına saklanmış bi tane görünce aldım fiyatı 4,99. Tırnak etlerini itmek için yağ arıyordum bu ürünü gördüm, yağ formatında değil ama umarım yumuşatmaya yardımcı oluyordur henüz denemedim fiyatı 4,99. Ve de sonra olarak çok merak ettiğim Alix Avien markalı keçe eyeliner fiyatı 11,37. 


Son olarak RT stippling fırçam sizlere ömür. Son 4-5 uygulamam sırasında 2-3 kıl dökmüştü can çekişti yani, son kullanmamda baktım bir tarafı ayrılmış kılların öne doğru, azıcık çekmem ile birlikte yarısı elimde kaldı kılların. İkinci çekişimde de kalan kılların hepsi koptu. 

Son zamanlarda bunlar bunlar oldu işte :)

3 yorum:

  1. Aldıklarının hepsini güzel günlerde kullan tatlım.RT fırçaya şaşırmadım nedense.Bu gördüğüm kaçıncı RT vakası.En ucuz markalar bile yıllarca dayanırken bu fırçaların dayanıksızlığına inanamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun kalbimdeki yeri başka dağılsa da, ben tepe tep kullandım çok sık yıkadım, belki de kendim ömrünü birazcık kısaltmış olabilirim. İlk fırsatta tekrar alınacak :)

      Sil
  2. Merhabalar :) Avonun mega effects mascarasını kullanıyorum ben çok memnunum umarım sende memnun kalırsın canım :) Bana da beklerim.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)