İzleyiciler

6 Şubat 2014 Perşembe

Ürün İncelemesi #168 LOREAL SKİN PERFECTION NEMLENDİRİCİ

Selam herkese,

Loreal markasının ses getiren SkinPerfection serisinin nemlendiricisi ile karşınızdayım. 
( Alışveriş yazısı burada  )

Ürün, anında ipeksi bir his kazandırmayı, bir hafta içinde gözenekleri sıkılaştırmayı bir ay içinde ise cilt tonunu eşitlemeyi ve cilt kalitesini arttırmayı vaadediyor. Ayrıca 20-30 yaş aralığına önerilen bir ürün. Gelelim benim yorumlarıma;


Ben serinin tüm ürünlerini satın aldım. Yani nemlendiricisinin dışında serumu ve BB kremi de var elimde. Nemlendiriciyi sabahları yıkadığım yüzüme uyguluyorum. Ardından makyajımı yapıyorum. Gerçekten de ürünü uyguladıktan sonra cildinizdeki ipeksi yumuşaklığı hissediyorsunuz. Karma cildimde yağlanma yapmıyor, nem vermesi benim için oldukça yeterli. 
Gözlemlediğim başka bir konu ise yüzümde sivilcelerin bıraktığı bazı izlerin kaybolmasının bu kremi kullanmaya başladığım zaman ile kesişmesi, ürünün marifetine veriyorum bu durumu. Gözenekler konusunda gözle görülür bir fark yaratmadı bende.
Kokusu hafif rahatsız edici değil, yapısı güzel cilt hemen emiyor.


Ambalajına olan hayranlığımı söylemeden geçemeyeceğim. Yanılmıyorsam 30 tl civarı bir fiyata satılıyor, şu an tek istediğim güzel bir indirimde yedeklemek :)

İçerik konusuna girmek istemiyorum hiç, ne yazık ki kullandığımız çoğu ürün gibi bu ürünün de içeriği hiç masum değil...

Sevgiler...

2 yorum:

  1. O kadar çok yazıldı ki... Memnun kalanlar çoğunlukta olduğu için ben de mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)