İzleyiciler

17 Şubat 2014 Pazartesi

Ürün İncelemesi #175 LA ROCHE POSAY EFFACLAR JEL TEMİZLEYİCİ

Selam herkese,

Bugün sizlere La Roche Posay markasının yağlı ve hassas ciltler için üretilmiş Effaclar temizleyici jelinden bahsetmek istiyorum.


Kendisi şeffaf, azıcık bir miktarı bile yeterince köpürüp, kolayca durulanan bir ürün. Jelin amacı makyaj çıkarmak olmadığından makyajlı yüzünüze uyguladığınızda makyajınızı tek seferde yeterince çıkarmadığını göreceksiniz. Ben makyaj temizleme suyu ile makyajımı sildikten sonra ürünü kullandım genel olarak. Sivilcelere etkisi oldu mu derseniz, kısmen yani olanları kuruttu diye düşünüyorum ama zaten hali hazırda dönemsel olarak çıkan sivilcelere de engel olmadı haliyle.


Kokusu var. Cildinizin temizlenip nefes aldığı hissini veriyor. Yalnız benim alın bölgemi birazcık gerdi, kurutma değil sadece gerginlik. Bunu da nemlendirici ile zaten hallettim. Ama kuru ciltlere kesinlikle önermiyorum.


İndirimde vs. görünce alabileceğim bir ürün.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)