İzleyiciler

31 Mart 2014 Pazartesi

Bitenler Çantası #17

Selam herkese,


Yine bir sürü ürün bitti Mart ayı boyunca, bakalım nelermiş;


  • Lee Stafford kuru şampuan; İnceleme yazısı burada. Tekrar alacağım bir ürün. 
  • Gliss Şampuan ve saç kremi; Şampuandan yedek vardı açtım kullanıyorum, tekrar alabilirim, 2 şişede bir şampuan değiştirmeye karar verdim artık. Krem de fena değildi, alınabilir.
  • Gliss ısıya karşı koruyucu saç spreyi; İnceleme yazısı için tık tık. Benim için bereketsiz bir ürün oldu. Tekrar alır mıyım emin değilim.
  • Pantene doğal sentez saç bakım serumu; Ne artısını gördüm ne de eksisini. Tekrar almam.



  • Watsons feminine wash; Tekrar almam, pompalı olmasını tercih ederdim, sıkmalı olması kullanım zorluğu çıkarıyor. Durulanması-arındırılması bir hayli zordu.
  • Oriflame body scrub; Tekrar almam kesinlikle, içerisindeki taneleri o kadar azdı ki görevini yerine getiremiyordu. 
  • Neutrogena ayak kremi; Yoğun yapısı ile sevdiğim bir üründü. Tekrar alınabilir.
  • Purederm oksijen maskesi; Hayatımda kullandığım en eğlenceli maske :) Yazısı gelecek yarın öbür gün. Tekrar alırım arkadaş. Bir pakette 2 kullanım olması da harika. 



  • Loreal serum; Yazısı için tık tık. Severek kullanmıştım. Tekrar alma konusunda kararsızım şu günlerde.
  • Avene SPF li nemlendirici; Bereketli bir üründü. Severek kullandım. Burada yazısı mevcut.
  • Bioderma nem maskesi; Yarısını kardeşime verdim bir dönem pul pul olan yüzüm için kullandım. Tekrar almam, zorunda kalmadıkça. Yazısı için tık tık.
  • Ve biten ıvır zıvırlar.



  • Neutrogene göz makyaj temizleyicisi; Burada inceleme yazısı var. Alınabilir.
  • Parfüm; Sahte de olsa şişesi şık diye aldım. Pompada sorun çıktı, oraya buraya sıkıp bitirdim.
  • Rimmel London fondöten; Sevdiğim bir üründü. Yazısı için tık tık. Tekrar alınabilir.
  • The Balm maskara; Kurudukça kendine hayran bırakan bir maskara, hafife alarak kendisine haksızlık ettim zamanında. Özür dilerim dostum bundan sonra benimlesın :) İndirim oldukça alıyorum.
Benim Mart ayında bitirdiklerim bu kadardı. Siz neler bitirdiniz peki?

Hoşça kalın, sevgiler...

4 yorum:

  1. Carefree intim jeli öneririm pompalı değil ama kullanımda zorluk çıkarmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oriflame markasından sipariş vermiştim, onu kullanıyorum şimdi. Ama öneri için teşekkür ederim aklımda olacak :)

      Sil
    2. Oriflame'inki güzel, ben de onu kullanıyorum. Hem de çeşitlerinin olması da hoş. Loreal serumu alıp almamakta kararsızım ben de, işe yarıyor mu ki?

      Sil
    3. Ürün hakkındaki yorumlarımı okuyabilirsin, yazı içerisinde link vermiştim :)

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)