İzleyiciler

4 Mart 2014 Salı

Ürün İncelemesi #186 THE BODY SHOP SEAWEED DEEP CLEANSING FACIAL WASH / DENİZYOSUNU YÜZ TEMİZLEYİCİ

Selam herkese,

The Body Shop markasının deneme boy ürünlerini çok seviyorum, denemek istediğim, merak ettiğim ürünleri alıp tecrübe etme fırsatım oluyor böylelikle. Genelde sepet içerisinde oluyorlar ve fiyatları boyutlarından dolayı uygun oluyor. Alışveriş yazısı burada.


Öncelikle kuru ciltlerin kullanmaması gerektiğini düşünüyorum zaten yağlı-karma ciltler için öneriliyor. Ciltte aşırı kuruluk yaratmasa da hafif gerginlik hissediliyor. Zaten nemlendirici aşamasını atlamadığımdan sıkıntı oluşturmadı bana. Kokusunu sevmedim açıkçası.


Çok koyu olmayan akışkan bir yapısı var, köpürmesi hafif, durulanması zor değil. Göz hariç cilt makyajımı tamamen temizliyor, sonrasında test ettim çoğu kez emin olmak için. Üzerinde de yazdığı gibi gözlerden uzak tutun acayip yakıyor. 


Cilde ferahlık veren bir his bırakıyor gerçekten. Bu sebeple yazın tekrar kullanabileceğim bir ürün oldu kendisi. 

Sevgiler...



1 yorum:

  1. Ben de bu ürünü nemlendiricisiyle birlikte kullanıp memnun kalmıştım. Beklemediğim kadar kaliteli çıktı. Tam yağlı ciltlere göre.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)