İzleyiciler

7 Mart 2014 Cuma

Ürün İncelemesi #189 PASTEL SILKY DREAM FONDÖTEN "350"

Selam herkese,

Mat fondöten arayışım sonucunda alıp deneme şansı bulduğum PASTEL Silky Dream Fondöten ile karşınızdayım bugün. Ben açık rengi olan 350 numarasını tercih ettim. Bildiğim kadarıyla 6 renkten olaşan bir renk skalası var ürünün. 15 ile 20 TL arası bir fiyatı vardı şu an net hatırlamıyorum.


Basmalı ambalajı biraz sıkıntı yarattı bana, şansıma böylesi denk geldi diyerek ürüne geçiyorum. Yapısı çok hafif aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi çok akışkan. Cilde kolayca uygulanabiliyor. Cilde uyguladıktan hemen sonra matlaşıyor. 


 Gerçekten de ciltte kesinlikle ağırlık yapmıyor, maske gibi durmuyor. Bu ürünü kullandığım günlerde cildimde yağlanma-parlama sorunu ile karşılaşmıyorum bu sebeple yazın rahatlıkla kullanabileceğim bir ürün oldu.


Kapatıcılığı orta, kalıcılığı için de aynı şeyi söyleyebilirim, yani orta.


Günlük kullanıma uygun hafif bir ürün, "biterse tekrar alırım" listesine adını yazdırdı.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)