İzleyiciler

11 Mart 2014 Salı

Ürün İncelemesi #191 YVES ROCHER BRUME VITAMINEE YÜZ SPREYİ

Selam herkese,

Yves Rocher markasının vitaminli yüz spreyinden bahsetmek istiyorum. 50 ml boyutunda minnak bir ambalajı var. Greyfurt, portakal bu tarz meyvelerin kokularını sevmesem de deneme istediğimi bastıramadan satın aldım. Çoğu kişi gibi ben de ürünün hafif bir sprey olduğunu düşündüm ama değil. 


Dışarıdan bakıldığında her ne kadar su kıvamındaymış gibi dursa da yakından bakıldığında ve de uygulandığın azcık jelimsi kıvamda olduğu anlaşılıyor. Ayrıca bazı yüz spreyleri gibi yüze sıkıldığında eşit dağılmıyor. Ben genelde yüzümün belirli bölgelerine sıkıp elimde tampon hareketlerle ürünün tüm yüzüme yayılmasını sağlıyorum. 

Yazın buzdolabında tutup soğuk uygulamayı düşünüyorum. Kokusu güzel beni rahatsız etmedi, yüze ilk uygulandığında yapış yapış bir his verse de bir süre sonra tamamen emiliyor yumuşak bir his bırakıyor. Makyaj bazı olarak kullanılabilir denmiş ama hiç sanmıyorum, ancak makyajdan önce cilde nem vermesi için 2 fıs kullanabilir zararı olmaz.

Benim için olmazsa olmaz çok gerekli bir ürün değil açıkçası biterse tekrar almam, ama ziyan etmeyeceğim kullanabileceğim bir ürün. İndirimsiz fiyatı 12,90 tl. 

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)