İzleyiciler

12 Mart 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi #192 SUPERDRUG STYLE EXPERTISE SALT SPREY/ DENİZ TUZU SAÇ SPREYİ

Selam herkese,

Denizden çıkınca saçlarımızda oluşan doğal şekli çok severiz değil mi? Ben bayılırım. Geçenlerde Watsonsda gezinirken saçlarınızda plajdaymışsınız! görünümü vermeyi vaat eden bu ürün gözüme çarptı. Ayrıca bu serinin başka ürünleri de vardı raflarda. Ben başlangıç olarak bu ürünü tercih ettim. 


Öncelikle kokusu çok güzel, ben nemli saçlarıma uygulayıp acelem varsa kurutma makinemin vigo başlığı ile şekil veriyorum eğer vaktim varsa saçlarımın kendiliğinden kurumasını bekliyorum, yalnız arada bir parmaklarımla havalandırıyorum saç diplerimi hacim kazanması için. Vigo ile şekil verdiğimde zaten hacimli görünüyor. Saçları nemlendirdiğini söylüyor ama katılmıyorum, hatta saça bir miktar tutuculuk verdiğinden sertleştirme yapıyor diyebilirim. Ayrıca bir miktar yapışkanlık bile görebilirsiniz. Yani bu ürünü kullandıktan sonraki gün benim saçımı mutlaka yıkamam gerek. Ya da ertesi gün topuz felan idare edilir anca :)


Fiyatını tam net hatırlayamamakla birlikte 15 tl den pahalı olduğu düşünmüyorum. Her şeye rağmen özellikle yazın saçımı her gün yıkamak durumunda kaldığım zamanlarda hemen şekil vermek için kullanabileceğim bir ürün oldu. 

Sevgiler...

3 yorum:

  1. merak ettim, daha önce ihç gözüme çarpmamış bu ürün :)
    bi denemek lazım

    YanıtlaSil
  2. bende hiç görmemişim bunu..saçlarım kalın telli ve dalgalı, belki de işe yarar..çok merak ettim..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. bende bayılıyorum o goruntuye kesınlıkle deneyecegım tatlımm :D

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)