İzleyiciler

19 Mart 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi #195 GOT2BE KURU ŞAMPUAN

Selam herkese,

Got2b markasının ürünlerini çok merak ediyordum. Kadınlar günü indirimini fırsat bilip merak ettiğim ürünlerini attım sepete. Alışveriş yazısı için tık tık.


Öncelikle kuru şampuanları çok seviyorum, günü kurtarmak için özellikle acil durumlarda çok yardımcı oluyorlar. Gel gelelim ben bu markanın kuru şampuanını çok fazla sevmedim, belki de çok sevdiğim bir başka kuru şampuan olduğundan bilemiyorum. Sevindiğim nokta indirimde 11 küsür lira gibi bir fiyata almış olmam. Neden sevmediğime gelecek olursak saçta bıraktığı bembeyaz etkisi. İllaki beyazlık bırakacak tüm kuru şampuanlarda bu durum oluyor ama bu spreyin bıraktığı beyaz dokuyu yok etmek çok çok zor. Parmaklarla bir hayli zor belki saç fırçası ile biraz daha kolay olabilir. Yani ürünü saçlarınıza olabildiğince uzak sıkmanız gerekiyor. Ben şişeyi maksimum uzaklıkta tutup sıkıyorum saçıma. Kokusu var, sıkarken de sonrasında da  hissediyorsunuz, fena değil saçlar hoş kokuyor. Şurada bahsettiğim kuru şampuandan daha çok memnun kaldım mesela.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. O beyazlık benim ömrümü yiyor renkli olanları iyi ki çıkardılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benrinin renklilerinden mi bahsediyorsun? Benrinin renksiz olanını aldım ama tabi biraz beyazlık bırakıyor o da. Ama bunun kadar değil yine.

      Sil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)