İzleyiciler

8 Mart 2014 Cumartesi

Yeni Ciciler #26

Selam herkese,

Şu aralar indirimler aldığım ciciler bunlar;


Yves Rocher markası geçen ay bir hayli bonkördü, takip eden herkes kampanyayı bilir, çoğu kişi de yararlandı zaten. Fiyatı nedense hatırlamıyorum inanın.


Kadınlar günü nedeniyle Gratise uğradım, hem merak ettiklerim hem de ihtiyaçtan aldıklarım oldu. Aseton, 6,90 tlden %50 indirim oldu. 
Got2b saç pudrası, 14,90 tl.
Got2b kuru şampuan, 11.90 tl.
Got2b ısıya karşı koruyucu sprey, 14,90 tl.
Benri kuru şampuan, 9,95 tlden %50 indirim oldu.
Body Natur tüy dökücü ürünler, 13,50 tl ve 8,50 tl den %50 indirim oldu.
Ayak losyonu, 3,75 tlden %50 indirim oldu.
Oksijen maskelerinin tanesi, 2,50 tl den %50 indirim oldu.
Bunların dışında kişisel ihtiyaçtan alınan şeyler oldu.


Sonracığma Gratisten çıkıp büyük bir kozmetik mağasına girdim, baktım Garnier makyaj temizleme suyu 7 tl. Evet 7 tl olduğunu görünce almak kafamda yokken attım sepete.  Urban saç kremini merak ettiğimde bana 2 kullanım yetecek miktarda olan boyunu aldım yanlış hatırlamıyorsam 3,50 tl fiyatı vardı. Golden Rose eyeliner ise 4,95 tl idi.

Siz indirimden neler aldınız?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)