İzleyiciler

1 Nisan 2014 Salı

Ürün İncelemesi #197 NIVEA MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Selam herkese,

Makyaj temizleme suları akımına Nivea markası da katıldı. Bence çok iyi oldu tüketici için çeşit yelpazesi büyüyor, beni sevindiren bir durum bu. Makyaj temizleme sularını herkes çok sevdi, kullanımdaki pratikliği sayesinde de artık kimse kolay kolay vazgeçmez gibi duruyor.


Geçen haftalarda firma denemem için ürünü gönderdi. Geldiği günün akşamı denemeye başladım. Yapısı görüldüğü gibi gayet likit su kıvamında. Aşağıdaki fotoğrafta görüleceği gibi kızarıklık, gerginlik ve kuruluk gibi cilt problemlerini azaltmayı ve makyajı derinlemesine temizlemeyi vaad ediyor. Benim cildimde kuruluk ve gerilme olmadı ama kullandıktan sonra cildimde sıcaklık hissediyorum, garip ama durum böyle, kesinlikle yanma değil ama sıcaklık, bu sebeple hemen yıkama isteği oluşuyor.

Cilt makyajımı 1 pamuk ile tamamen sildikten sonra 2. pamukla kalan artıkları temizliyorum. Eğer yıkayacaksam 2. işlemi yapmadan tek pamuk ile silip öyle yıkıyorum yüzümü. Yoğun göz makyajlarında yani halihazırda zor çıkan maskaralı makyajlarda çok yeterli değil gibi, mesela The Balm markasının eyelinerını çıkarmada yetersiz. Biraz ovalamak ve uğraşmak gerekiyor. Hafif ekşimsi bir kokusu var, rahatsız olmadım.



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)