İzleyiciler

4 Nisan 2014 Cuma

Ürün İncelemesi #199 THE BALM BALM VOYAGE PALET

Selam herkese,

Herkesin TheBalm markasından ilk çıktığı günden beri dilinden- elinden düşüremediği meşhur paleti Balm Voyage ile karşınızdayım bugün. Ben de piyasa çıktıktan sonraki ikinci indirim ile sahip oldum çünkü ilkinde yakınımdaki Gratise gelememişti. İndirimsiz normal fiyatı 80 tl bu arada.


Genel yorumlarımı belirtip sizi görsellerle baş başa bırakmak istiyorum. Markanın büyün paletlerini hepimiz seviyoruz kullanıyoruz zaten, özellikle indirimde alındığında piyasadaki pahalı markalarla kıyaslanacak olursa uygun fiyatlı bir alternatif durumunda. Açıkçası ben de elimdeki paletler sayesinde başka renklere paletlere ihtiyaç duymuyorum elimdekilerle de oldukça güzel sonuçlar alıyorum.


Paketleme her zamanki gibi oldukça başarılı. İç kapakta kocaman bir ayna var. Paletin boyutu oldukça büyük bu sebeple çantada rahat taşınmıyor. Paletin içerisinde 16 toz 3 tane de krem renk mevcut. Krem yapıdaki renkler hem ruj hem de allık olarak kullanılabiliyor. Ruj olarak kullanılacaksa dudakları mutlaka iyice nemlendirmek gerekiyor. Yanaklardaki performansları ise güzel. Farların boyutları oldukça fazla bu sebeple evladiyelik, toruna falan miras bırakırsınız. Tasarımı her zamanki gibi ince düşünülmüş, toz ürünlerin krem ürünlere bulaşmaması için ayrı kapak yapılmış. Palet için söyleyeceğim olumsuz ve bence en önemli eksi durum tozutmaları. Renklerini güzel vermelerinin yanında oldukça fazla tozutuyorlar. Ben far bazı kullandığım için kalıcılıklarından gayet memnun kaldım.



Aşağıda tüm renklerin flaşlı ve de flaşsız görünümlerine bakabilirsiniz.
















Siz bu palet için ne düşünüyorsunuz?

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Bu palet nedense pek ilgimi çekemedi gayet güzel renkler aslında.. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm markasına olan aşkımdan dolayı almadan edemedim ben :)

      Sil
  2. harika bir palet :) The balmın farlarının ve rujlarının oldukça üst seviyede kaliteli olduğunu düşünüyorum. Ambalajlarının tatlılığına da diyecek söz yok. Ayrıca görselleriniz çok güzel.

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)