İzleyiciler

30 Nisan 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi #202 YVES ROCHER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Selam herkese,

Bugün YVES ROCHER alışverişim sırasında hediye verilen markanın meşhur çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum.


Öncelikle belirtmek istiyorum ki bence marka bu ürünü hediye vermek için üretiyor, nerede bir Yves Rocher alışveriş yazısı okusam ürün hediye gönderilmiş :) Normal fiyatı 20 küsür sanırım bilemiyorum. Ha para ödeyip alır mıydım? Hayır almazdım. Biraz düşündüm de belki indirim olursa... 

Piyasadaki çift fazlı göz makyajı çıkarıcı ürünlerden çok fazla farkı yok aslında. Çalkalayıp pamuğa döküp bir miktar bekletiyorum gözümün üzerinde, rimel yumuşayınca nazik hareketlerle ovalıyorum göz kapağımı, alt kirpik diplerinde biraz kalıyor makyaj, onu da pamuğu ikiye katlayıp alt kirpik diplerine bir kaç kez sürtüp temizliyordum. Çift fazlı olduğundan yağlı bir his bırakıyor evet, ama sonsuza kadar sürmüyor elbette 5 dk sabrederseniz emiliyor, beni rahatsız etmiyor açıkçası eğer tembellik edip yüzümü yıkamayacaksam sabredip kurumasını bekliyorum. Benim gözlerimi yakmadı. 


Genel olarak piyasadaki arkadaşlarından eksik kalmayacak bir ürün diyorum. Sizin de her an markadan yaptığınız bir alışverişte hediye olarak kazanabileceğiniz bir ürün olabilir. İçeriği hiç masum değil belirtmek isterim.

Sevgiler, hoşça kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)